De content die op een website staan is van levensbelang. Niet alleen voor je consumenten maar ook voor Google zelf. Zoekmachines scannen namelijk elk woord op een website en rankt deze vervolgens via hun algoritmen.
Hoe beter geschreven, hoe hoger jij op Google komt te staan. Om ervoor te zorgen dat potentiële klanten op jouw website terechtkomen optimaliseren en schrijven wij onze teksten gericht op SEO.
Het belang van keywords gebruiken op je website is cruciaal. Wanneer iemand bijvoorbeeld op Google “website maken” intypt willen we dat ze uitkomen bij “Webconfirm”. Zo heeft elke website wel zijn bepaalde zoektermen of keywords. Door bepaalde keywords specifiek te gaan gebruiken op pagina’s zorgen we ervoor dat algoritmen gestimuleerd worden om onze website te tonen in plaats van die van onze concurrenten.
Elk zoekwoord dat op jouw website komt te staan wordt ook wel een keyword genoemd. Door bepaalde keywords specifiek te gaan gebruiken op pagina’szorgen wij ervoor dat jij gevonden wordt tussen al die andere websites.
Deze vorm van keywords gebruiken noemen we ook wel
SEO-copywriting. Potentiële klanten worden leads die geïnformeerd worden of tot actie kunnen overgaan op jouw website.